Procedura uzyskania porady on-line:
- Klient przesyła Kancelarii wypełniony, zamieszczony poniżej formularz zamówienia, lub opisuje problem bezpośrednio na adres e-mail:
- W ciągu 24 godzin Klient otrzymuje wiadomość zwrotną zawierającą m.in: wycenę, termin realizacji zlecenia, a w miarę potrzeby także dodatkowe pytania odnoszące się do sprawy oraz listę dokumentów niezbędnych do udzielania porady.
- W przypadku akceptacji warunków współpracy oraz przesłaniu przez Klienta wszelkich niezbędnych dokumentów, Klient dokonuje wypłaty wynagrodzenia na konto Kancelarii.
- Kancelaria, w ustalonym z Klientem terminie, przesyła kompleksową odpowiedź wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami.
- Po wykonaniu usługi przez Kancelarię, Klient ma możliwość dalszego kontaktu z adwokatem w celu wyjaśnienia udzielonej porady prawnej lub sporządzonej opinii.